KEYNOTE SPEAKERS

 

key GT aGabriele Tebaldi jest profesorem na Wydziale Inżynierii i Architektury Uniwersytetu w Parmie (budowa dróg, kolei i lotnisk).
Od kwietnia 2023 roku pełni funkcję profesora wizytującego w Katedrze Inżynierii Lądowej i Środowiska Uniwersytetu New Hampshire.
Członek honorowy International Union of Laboratories and Experts in Construction Materials, Systems and Structures RILEM oraz Association of Asphalt Paving Technologists AAPT.
Przewodniczący RILEM TC 308 (komitet techniczny ds. recyklingu nawierzchni asfaltowych).
Członek Komitetu ds. Działań Technicznych RILEM.
Członek Komitetu Sterującego European Association of Asphalt Technologists EATA (wiceprzewodniczący 2021-2023, przewodniczący 2023-2025).
Członek Międzynarodowego Komitetu Doradczego Conferences on the Bearing Capacity of Roads, Railways and Airfields.
Członek zarządu International Society for Asphalt Pavements ISAP (wiceprzewodniczący 2013-2014, przewodniczący 2015-2016).
Redaktor naczelny czasopisma Road Materials and Pavement Design (od 2019).
Redaktor pomocniczy czasopisma Materials and Structures (od 2017).

 


key SE aSigurdur Erlingsson posiada stopień doktora nauk technicznych w dziedzinie geotechniki uzyskany w Królewskim Instytucie Technologicznym (KTH) w Sztokholmie.
Jest profesorem inżynierii nawierzchni drogowych w Swedish National Road and Transport Research Institute VTI (Linköping), w Królewskim Instytucie Technologicznym (Sztokholm) oraz na Uniwersytecie Islandzkim (Reykjavik, Islandia).
Zajmuje się projektowaniem nawierzchni drogowych i prognozowaniem ich trwałości, pomiarami i monitorowaniem nawierzchni, badaniami laboratoryjnymi i terenowymi materiałów drogowych, a także wpływem klimatu na te materiały.

key MG aMathieu Galiana jest absolwentem National School of Public Works (ENTPE) w Lyonie. Jest inżynierem robót publicznych.
Na początku swojej kariery pracował jako kierownik i inżynier konsultant w Ministerstwie Ekologii i Zrównoważonego Rozwoju we Francji. W 2018 roku dołączył do IFSTTAR, który przekształcił się w Gustave Eiffel University. Pracuje w Laboratorium Zaawansowanych Materiałów dla Infrastruktury Transportowej (MIT) w Nantes.
Jego działalność koncentruje się głównie na ekspertyzach i badaniach nawierzchni drogowych. Jest zaangażowany w prace francuskich grup roboczych ds. normalizacji betonu asfaltowego i recyklingu. Prowadzi również prace badawcze dotyczące wykorzystania destruktu asfaltowego (RAP - Reclaimed Asphalt Pavement) w mieszankach bitumicznych.