WARUNKI UCZESTNICTWA
Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest dokonanie rejestracji uczestnika za pośrednictwem formularza on-line dostępnego na stronie Konferencji oraz dokonanie wpłaty na konto Organizatora w Pekao SA: nr 43 1240 6074 1111 0000 4998 4831 z dopiskiem "MRP25, imię i nazwisko".
Opcja dodatkowa
Istnieje możliwość zakupu dodatkowych zaproszeń na uroczystą kolację w dniu 22.10.2025 r. w hotelu FOCUS Premium, ul. Suwak 15, 02-676 Warszawa.
Pytania oraz zgłoszenie chęci zakupu prosimy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Koszt udziału w kolacji wynosi 500 zł + 23%VAT.
Zaproszenie zostanie wysłane drogą elektroniczną po zaksięgowaniu wpłaty.
Opłata za udział w Konferencji obejmuje:
- udział w sesjach konferencyjnych,
- materiały konferencyjne,
- tłumaczenie symultaniczne,
- catering,
- udział w uroczystej kolacji w dniu 22.10.2025 r.,
- koszt parkingu hotelowego.
Opłata za udział on-line obejmuje:
- udział w sesjach konferencyjnych,
- możliwość zadawania pytań prelegentom,
- materiały konferencyjne przesłane w formie elektronicznej.
Opłata za udział w Konferencji nie obejmuje kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Ilość miejsc jest ograniczona. O ostatecznym przyjęciu zgłoszenia uczestnictwa decyduje kolejność wpłat.
Zgłoszenia udziału można dokonać do 10 października 2025 r. Po tym terminie dokonanie zgłoszenia jest możliwe na podstawie indywidualnego ustalenia warunków z Organizatorem.
Dla instytucji opłacających udział w Konferencji w co najmniej 70% ze środków publicznych opłata może być zwolniona z podatku VAT. W celu uzyskania zwolnienia należy przesłać stosowne oświadczenie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Brak oświadczenia będzie skutkował doliczeniem 23% VAT do faktury.
WARUNKI REZYGNACJI
Rezygnacja Uczestnika z udziału w Konferencji powinna być dokonana w formie pisemnej i przesłana drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
W przypadku rezygnacji z udziału w terminie do 22.09.2025 r. koszty uczestnictwa zostaną zwrócone w całości. Po tym terminie koszty uczestnictwa nie będą zwracane, a materiały konferencyjne zostaną przesłane pocztą.
Nieobecność Uczestnika na Konferencji oraz niedokonanie wpłaty nie jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w Konferencji.
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.